Гульня-драматызацыя “Дамок-терамок” |
|
|
14.12.2020 г. |
У дзяржаўнай установе адукацыі «Яслі-сад № 79 г. Магілёва» даўно педагогамі было заўважана, якую безумоўную карысць прыносіць дзецям гульні-драматызацыі. Так ў сярэдняй группе з беларускай мовай навучання , з дзецьмі , педагог Папкова Т.В. праводзіла гульню-драматызацыяю “Дамок- терамок”. Дзецям вельмі спадабалася!
Эмацыянальна-пазітыўны настрой педагога і дзяцей,іх ініцыятыўнасць спрыяла эфектыўнаму правядзенню занятка. Ролевыя дыялолгі ў гільні-драматызацыі з’яўляюцца паказчыкам не толькі развіцця дыялогу дзяцей, але і паказчыкам развіцця самой гульні-драматызацыі. Развіваючы гульнявое ўзаемадзенне дзяцей у гульні (ролевыя дыялогі), педагог не толькі мэтанакіравана ўзбагачае гульню дзяцей, але і фарміруе ўсе бакі дыялогу, і наадварот. Арганізацыі такіх гульняў папярэднічае этап азнаямлення з творам, яго неаднаразовы пераказ па ралях пад кіраўніцтвам педагога, а затым прамое і ўскоснае садзейнічанне педагога ўзнікненню такіх гульняў па ініцыятіве дзяцей. Фарміруе у дзяцей цікавасць, развівае звязнае маўная выказванне.
Авалоданне звязным дыялагічным маўленнем- адна з галоўных задач маўленчага развіцця дзяцей.
|
Последнее обновление ( 14.12.2020 г. )
|